Overzicht

Ons retour- en terugbetalingsbeleid duurt 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds je aankoop, kunnen we je geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet het artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Sommige soorten goederen kunnen niet worden geretourneerd. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intiem of hygiënisch van aard zijn, gevaarlijke materialen of ontvlambare vloeistoffen of gassen.

Niet-retourneerbare artikelen:

  • Cadeaubonnen

  • Downloadbare softwareproducten

  • Sommige gezondheids- en persoonlijke verzorgingsartikelen

Om je retourzending te voltooien, hebben we een kassabon of aankoopbewijs nodig.

Stuur je aankoop niet terug naar de fabrikant.

 

Gedeeltelijke terugbetalingen (indien van toepassing)

Er zijn bepaalde situaties waarin slechts een gedeeltelijke terugbetaling wordt verstrekt:

  • Boek met duidelijke gebruikssporen

  • CD, DVD, VHS-band, software, videogame, cassetteband of vinylplaat die is geopend

  • Elk artikel dat niet in originele staat is, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout

  • Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd

Terugbetalingen

Zodra je retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we je een e-mail om je te informeren dat we het geretourneerde artikel hebben ontvangen. We laten je ook weten of je terugbetaling is goedgekeurd of afgewezen.

Als je wordt goedgekeurd, dan wordt je terugbetaling verwerkt en wordt er automatisch een tegoed toegepast op je creditcard of oorspronkelijke betaalmethode, binnen een bepaald aantal dagen.

Te late of ontbrekende terugbetalingen

Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen:

  1. Controleer eerst nogmaals je bankrekening.

  2. Neem vervolgens contact op met je creditcardmaatschappij — het kan even duren voordat je terugbetaling officieel is geboekt.

  3. Neem daarna contact op met je bank. Er zit vaak wat verwerkingstijd tussen voordat een terugbetaling wordt geboekt.

Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt je terugbetaling nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op via {e-mailadres}.

 

Afgeprijsde artikelen

Alleen artikelen met een reguliere prijs kunnen worden terugbetaald. Afgeprijsde artikelen kunnen niet worden terugbetaald.

 

Omruilingen

We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het artikel wilt omruilen voor hetzelfde product, stuur dan een e-mail naar {e-mailadres} en stuur je artikel naar: {fysiek adres}.

Cadeaus

Als het artikel als cadeau was gemarkeerd bij aankoop en rechtstreeks naar jou is verzonden, ontvang je een cadeaubon ter waarde van je retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt de cadeaubon naar je opgestuurd.

Als het artikel niet als cadeau was gemarkeerd bij aankoop, of als de gever het artikel naar zichzelf heeft laten verzenden om later aan jou te geven, zullen we de terugbetaling naar de gever sturen en zal hij/zij op de hoogte worden gebracht van je retourzending.

 

Retourzendingen verzenden

Om je product te retourneren, moet je het verzenden naar: {fysiek adres}.

Je bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren van je artikel. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als je een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op je terugbetaling.

Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die nodig is om je omgeruilde product te ontvangen variëren.

Als je duurdere artikelen retourneert, overweeg dan het gebruik van een traceerbare verzendservice of het afsluiten van verzendverzekering. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel ontvangen.

 

Hulp nodig?

Neem contact met ons op voor vragen over terugbetalingen en retourzendingen.